Artykuły
Koszty dostawy

      

        KURIER - DPD - 24h

        

     Przesyłka kurierska 10,90zł - przelew/payu

  • Przesyłka kurierska 14,90zł - pobranie

    PACZKOMATY - IN POST - 24h

  • Paczkomaty Inpost 11,90 zł - przelew/payu
  • Paczkomaty Inpost 15,90 zł - pobranie
  • Lub darmowa dostawa za zakupy powyżej 300 zł

 

Zdrowa żywność - porady

Porady na temat zdrowego odżywiania

W tej sekcji prezentujemy rzetelne porady na temat zdrowego odżywiania. Zapraszamy do lektury artykułów, które przybliżą Państwu korzystne dla zdrowia właściwości zdrowej żywności. Dowiecie się, co kupować i jak stosować, aby wzbogacać swą codzienną dietę w cenne składniki odżywcze. Podpowiemy, jakie produkty nadają się na zamienniki w specyficznych wymaganiach dietetycznych. Mamy nadzieję, że nasz poradnik pomoże Państwu dokonywać świadomych wyborów żywieniowych.

Zachęcamy również do wypróbowania i znalezienia swoich ulubionych, certyfikowanych produktów BIO. Wybierając tego rodzaju żywność ekologiczną macie Państwo pewność, że wyprodukowano ją bez udziału chemikaliów, pestycydów i genetycznych modyfikacji.

  1. Babka płesznik

    Ziarna babki płesznik korzystnie wpływają na pracę układu pokarmowego. Regulują pracę jelit eliminując zaparcia. Sprawdźcie Państwo, dlaczego warto włączyć ten produkt do diety.

  2. Chlorek magnezu

    W naszej diecie często występują niedobory magnezu. Aby wyrównać poziom tego makroelementu warto sięgnąć po chlorek magnezu, który wykazuje wysoką przyswajalność. U nas dowiecie się więcej o jego działaniu.

  3. Czystek zioło

    Bogate w polifenole zioło czystka neutralizuje działanie wolnych rodników wywołujących choroby i przyspieszających starzenie się organizmu. Przeczytajcie, w jaki sposób picie napary z czystka wspomaga organizm.

  4. Jagody goji

    Dieta wzbogacona w jagody goji korzystnie wpływa na pracę serca i wyrównanie ciśnienia tętniczego. Zapraszamy do poznania pozostałych cennych właściwości tych owoców.

  5. Komosa ryżowa

    Quinoa, czyli komosa ryżowa, jest źródłem pełnowartościowego białka. Wzbogaca dietę w zdrowe kwasy tłuszczowe i składniki mineralne. Quinoa może być spożywana przez chorych na celiakię.

  6. Ksylitol

    Każdy, bez względu na stan zdrowia powinien ograniczać ilość cukru w codziennej diecie. Czy wiecie, że ksylitol, zwany cukrem brzozowym, ma kilkukrotnie niższy indeks glikemiczny niż zwykły cukier?

  7. Kwas askorbinowy

    Niedobór witaminy C w organizmie może objawiać się osłabioną odpornością, niedokrwistością, osłabieniem, bólami mięśni i stawów, skłonnością do sińców i krwawień. Kwas askorbinowy (wit. C) można przyjmować pod wieloma postaciami.

  8. Mąka kokosowa

    Wyjaśniamy, dlaczego mąka kokosowa jest bezpieczna dla alergików, diabetyków i osób na diecie bezglutenowej. Zawiera nawet dziesięć razy więcej błonnika niż mąka pszenna.

  9. Morele niesiarkowane

    Suszone owoce konserwowane dwutlenkiem siarki wyglądają ładniej, ale czy są zdrowe? Sprawdźcie, dlaczego warto wybierać morele niesiarkowane.

  10. Nasiona chia

    Kwasy omega-3 wspomagają pracę mózgu, poprawiają pamięć i koncentrację. Głównym źródłem w diecie są ryby, których Polacy wciąż jedzą zbyt mało. Nasiona chia zawierają więcej kwasów omega-3 niż ryby.

  11. Olej kokosowy do włosów

    Przekonamy Państwa, jak skutecznym i uniwersalnym kosmetykiem może być olej kokosowy. Stosowany na włosy skuteczne nawilży je i odbuduje ich strukturę. Nakładany na skórę nawilża i wygładza.

  12. Orzechy brazylijskie

    Już jeden orzech brazylijski wystarczy, aby pokryć dzienne zapotrzebowanie na selen. Orzechy brazylijskie są ponadto cennym źródłem kwasów omega-6 i białka. Przedstawiamy więcej ciekawostek na temat tego przysmaku.

  13. Orzechy macadamia

    Pochodzące z Australii orzechy macadamia mają najwięcej tłuszczu spośród wszystkich gatunków orzechów. Są bogate w zdrowe tłuszcze nienasycone, wapń, fosfor i żelazo. Podpowiadamy, dlaczego warto je jeść.

  14. Ostropest plamisty

    Ziele ostropestu plamistego zawiera sylimarynę, z której wytwarza się Sylimarol - lek na wątrobę. Picie naparu z tego zioła zalecane jest przy marskości wątroby i kamicy żółciowej. Więcej na temat tej rośliny znajdziecie Państwo w naszym artykule.

  15. Pestki dyni

    W zdrowej diecie pestki dyni są nieodzownym dodatkiem do jogurtów, muesli, zup czy sałatek. Już garść tych smacznych nasion uzupełnia niedobory cennych kwasów tłuszczowych i witamin. Tutaj dowiecie się więcej o ich cennych właściwościach.

  16. Sól himalajska

    Dlaczego warto zamienić zwykłą sól kuchenną na sól himalajską? Ponieważ ta druga wydobywana jest w najwyższych górach świata, co gwarantuje wolność od wszelkich zanieczyszczeń. Jest bogata w minerały i cenne pierwiastki.

  17. Zielony jęczmień

    Bogaty w błonnik zielony jęczmień jest często wybieranym składnikiem diety wśród osób odchudzających się. Produkt ten jednak jest również bogaty w witaminy B, C i E oraz żelazo, wapń, magnez i cynk. Tutaj dowiecie się więcej o młodym jęczmieniu.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się
Produkty dnia






















Cząber 30g Cząber 30g 2,10 zł













































































Nasz Blog

Blog o zdrowym odżywianiu

www.Ekokucharz.pl

 Blog o zdrowym odżywianiu

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.Dopisz się do newslettera a otrzymasz 10 punków w programie lojalnościowym.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Program lojalnościowy
Zbieraj punkty w sklepie i wymieniaj na nagrody lub dokonaj zakupów za punkty. Za każde wydane 10 zł 1 punkt.
Produktów:
2847
Kategorii:
56
Nowości:
0
Promocje:
0
Numer konta do wpłat

Wpłaty proszę przelewać na konto:
12195000012006012907500002

Obsługujemy też płatności PayU

?
Sklep internetowy Shoper.pl